Saturday, July 9, 2016

SELAMAT MENYAMBUT HARIRAYA AIDIL FITRI 1437H


Labu . Sempena Menyambut HariRaya Aidil Fitri 1437H, kami warga Keadilan mengambil kesempatan mengucapkan , " SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI 1437H, MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN KIRANYA ADA SALAH DAN SILAP", kepada seluruh warga Labu,atuk2, nenek2, makcik2, pakcik2, abang2, kakak2 , adik2 , sahabat-handai, kawan2 , rakan2 komponen pakatan dan rakan2 UMNO dan Barisan Nasional. Tak lupa kepada seluruh anggota beruniform yang bertugas dihari raya, mahupun pekerja kilang, lebuhraya, hospital dan lain2.

Moga Hari Lembaran ini dapat diraikan dengan sebaiknya. Berbelanjalah dengan berhemah, belilah apa patut dan perlu sahaja. Jaga kesihatan dan pemakanan dan yang lebih penting, berhati-hati ketika memandu di jalan raya. Elakkan menggunakan laluan kecemasan yang dikhususkan untuk agensi2 seperti JPAM, BOMBA, AMBULANS, POLIS bagi  tujuan kecemasan dan menyelamat.

Bagi Anak Muda, berhati-hatilah ketika menunggang motorsikal dan kereta. Elakkan daripada bergurau atau berlumba-lumba di jalan raya. Sayangi nyawa anda. Saudara  adalah pewaris kepimpinan masa depan. Kudrat dan buah fikiran anda sangat diperlukan untuk negeri dan negara yang tercinta ini. 

Kepada pejuang-pejuang kebenaran dan keadilan, sabar dan tabahlah menempuh hari mendatang. Setidaknya, latihan dan amalan di bulan Ramadhan yang lalu menjadi bekal dan ubat yang mujarab dalam menempuh liku2 kesukaran, kepayahan, onak dan kerenah yang langsung atau sebaliknya. 

Untuk Kak Wan, Presiden Parti Keadilan Rakyat, Salam Aidil Fitri untuk Kak Wan Sekeluaga dan barisan Kepimpinan. Untuk Sdr Anwar, WE LOVE U VERY MUCH. Walaupun Sdr terpenjara.... namum obor perjuanganmu tetap kami gengam hingga ke akhir hayat... Mudahan, kesihatan dan keselamatan Sdr akan terus terpelihara...... .... demi rakyat.

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN

No comments:

Post a Comment